Benutzer Diskussion:Julian S: Unterschied zwischen den Versionen

Aus Klimastreik Schweiz
Wechseln zu: Navigation, Suche
(Die Seite wurde neu angelegt: „Hoi Julian, Ich han gse das links i dine Artikel immer fett sind ich weiss nöd öb du das bisch aber wänn ja tuen doch bitte, im geist vomene einheitliche us…“)
 
K
Zeile 1: Zeile 1:
Hoi Julian, Ich han gse das links i dine Artikel immer fett sind ich weiss nöd öb du das bisch aber wänn ja tuen doch bitte, im geist vomene einheitliche ussehe vom Wiki und de bessere läsbarkeit druf verzichte. Im visual Editor eifach s günschte wort markiere und mit Ctrl+k en link ifüege. danke für dini Mitarbeit --- [[Benutzer:Christain NH|Christian NH]] ([[Benutzer Diskussion:Christain NH|Diskussion]]) 01:24, 31. Mai 2019 (CEST)
+
Hoi Julian, Ich han gse das links i dine artikel immer fett sind ich weiss nöd öb du das bisch aber wänn ja tuen doch bitte, im geist vomene einheitliche ussehe vom Wiki und de bessere läsbarkeit druf verzichte. Im visual Editor eifach s gwünschte wort markiere und mit Ctrl+k en link ifüege. Danke für dini Mitarbeit --- [[Benutzer:Christain NH|Christian NH]] ([[Benutzer Diskussion:Christain NH|Diskussion]]) 01:24, 31. Mai 2019 (CEST)

Version vom 31. Mai 2019, 01:25 Uhr

Hoi Julian, Ich han gse das links i dine artikel immer fett sind ich weiss nöd öb du das bisch aber wänn ja tuen doch bitte, im geist vomene einheitliche ussehe vom Wiki und de bessere läsbarkeit druf verzichte. Im visual Editor eifach s gwünschte wort markiere und mit Ctrl+k en link ifüege. Danke für dini Mitarbeit --- Christian NH (Diskussion) 01:24, 31. Mai 2019 (CEST)